Wygrywaj walki. Zdobywaj pasy. Stan sie prawdziwym Championem
Umiejętności są to takie wspomagacze, dzięki nim możemy przejąć inicjatywę, wykonać jakiś atak bez ryzyka, i jescze wiele, wiele innych rzeczy.Możecie wybrać tylko 2, wybierajcie rozważnie, gdyż potem nie bedzie mozna ich zmienić.
Umiejętności
Kip-Up
Zawodnik może raz w walce przejąc inicjatywe. Musi on użyc tej um. po napisaniu posta przez rywala ! Podczas używania tej um. nie można wykonywac Finisherów
Technical
Zawodnik może raz w walce wykonac akcję, która nie może byc skontrowana. Nie działa na Finishery !
High - Flyer
Zawodnik może raz w walce wykonac akcję wysokiego ryzyka, która nie może byc skontrowana. Nie działa na Finishery ! Po za tym może miec więcej akcji wysokiego ryzyka, a dokładnie 3
Leverage Pin
Zawodnik może dwa razy w walce wykonac tzw. pin z zaskoczenia. Jak sama nazwa wskazuje są to Piny wykonane z zaskoczenia, dzięki którym łatwiej przypiąc rywala.
Hammer Throw
Zawodnik może trzy razy w walce wbic rywala w narożnik/wyrzucic przez liny za pomocą potężnego Irish Whip'a. Nie działa podczas Royal Rumble/Battle Royal match
Move Theif
Zawodnik dwa razy w walce może wykonac cios z KP rywala. Trzeba jednak pamiętac by zachowac realizm, by nie było tak że np. Big Show będzie wykonywał Diving Crossbody Kofiego Kingstona. Nie działa na Finishery i Signature Move
Kick-Out
Zawodnik może raz w walce przerwac PIN. Musi on użyc tej um. po napisaniu posta przez rywala
Dirty
Zawodnik może dwa razy w walce wykonac akcję nieczystą, np. kop w krocze. Jednak przy użyciu tej um. trzeba opisac w sposób racjonalny w jaki sposób sędzia tego nie zauważy.
Durability
Zawodnik może raz w walce uwolnic się z submissina rywala.
Series
Zawodnik może dwa razy w walce zaatakowac potężną nawałnicą ciosów, w zależności od stylu walki kicków lub punchy.
Submission
Zawodnik może raz w walce zapiąc submission'a, który nie może byc skontrowany i automatycznie zabiera jedną szanse na wyjście z niego.
Umiejętności TT
Kip Out
Raz podczas walki TT zawodnik, który nie jest w ringu może do niego wejść i zaatakować rywala (wtedy inicjatywę przejmuję wrestler, który walczy z osobą, która zaatakowała w drużynie). Podczas używania tej um. nie można używac Finisherów !
Sub Out
Raz podczas walki, osoba, która nie jest w ringu może przerwać Submission przeciwnika.
Technicy
Raz podczas walki Tag Team'owej można wykonać akcję Tag Team'ową, która nie może być skontrowana. Nie może to byc Finisher !
Wszechstronni
2 razy podczas walki TT można wykonać 2 zmiany w jednym poście.
Przerwanie
Zawodnik, który nie jest w ringu 1 raz w walce może przerwać pin.
Seria
2 razy podczas walki Tag team'owej zawodnicy po zmianie mogą silnie okopać i punchować wrestlera z innej drużyny w swoim narożniku.
Nieczystość
Raz w czasie walki jeden z partnerów, który stoi na apronie, może zagadać sędziego, dzięki czemu partner, który walczy może wykonać jakąś brudną akcje, np. Eye Poke, uderzenie w "klejnoty" itp. itd.
Offline