WWE-Champs

Wygrywaj walki. Zdobywaj pasy. Stan sie prawdziwym Championem


#1 2011-03-31 14:19:57

Edge

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-22
Posty: 10
Punktów :   

Umiejetnosci

Umiejętności są to takie wspomagacze, dzięki nim możemy przejąć inicjatywę, wykonać jakiś atak bez ryzyka, i jescze wiele, wiele innych rzeczy.Możecie wybrać tylko 2, wybierajcie rozważnie, gdyż potem nie bedzie mozna ich zmienić.

Umiejętności


Kip-Up
Zawodnik może raz w walce przejąc inicjatywe. Musi on użyc tej um. po napisaniu posta przez rywala ! Podczas używania tej um. nie można wykonywac Finisherów

Technical
Zawodnik może raz w walce wykonac akcję, która nie może byc skontrowana. Nie działa na Finishery !

High - Flyer
Zawodnik może raz w walce wykonac akcję wysokiego ryzyka, która nie może byc skontrowana. Nie działa na Finishery ! Po za tym może miec więcej akcji wysokiego ryzyka, a dokładnie 3

Leverage Pin
Zawodnik może dwa razy w walce wykonac tzw. pin z zaskoczenia. Jak sama nazwa wskazuje są to Piny wykonane z zaskoczenia, dzięki którym łatwiej przypiąc rywala.

Hammer Throw
Zawodnik może trzy razy w walce wbic rywala w narożnik/wyrzucic przez liny za pomocą potężnego Irish Whip'a. Nie działa podczas Royal Rumble/Battle Royal match

Move Theif
Zawodnik dwa razy w walce może wykonac cios z KP rywala. Trzeba jednak pamiętac by zachowac realizm, by nie było tak że np. Big Show będzie wykonywał Diving Crossbody Kofiego Kingstona. Nie działa na Finishery i Signature Move

Kick-Out
Zawodnik może raz w walce przerwac PIN. Musi on użyc tej um. po napisaniu posta przez rywala

Dirty
Zawodnik może dwa razy w walce wykonac akcję nieczystą, np. kop w krocze. Jednak przy użyciu tej um. trzeba opisac w sposób racjonalny w jaki sposób sędzia tego nie zauważy.

Durability
Zawodnik może raz w walce uwolnic się z submissina rywala.

Series

Zawodnik może dwa razy w walce zaatakowac potężną nawałnicą ciosów, w zależności od stylu walki kicków lub punchy.

Submission

Zawodnik może raz w walce zapiąc submission'a, który nie może byc skontrowany i automatycznie zabiera jedną szanse na wyjście z niego.


Umiejętności TT

Kip Out
Raz podczas walki TT zawodnik, który nie jest w ringu może do niego wejść i zaatakować rywala (wtedy inicjatywę przejmuję wrestler, który walczy z osobą, która zaatakowała w drużynie). Podczas używania tej um. nie można używac Finisherów !

Sub Out
Raz podczas walki, osoba, która nie jest w ringu może przerwać Submission przeciwnika.

Technicy
Raz podczas walki Tag Team'owej można wykonać akcję Tag Team'ową, która nie może być skontrowana. Nie może to byc Finisher !

Wszechstronni
2 razy podczas walki TT można wykonać 2 zmiany w jednym poście.

Przerwanie
Zawodnik, który nie jest w ringu 1 raz w walce może przerwać pin.

Seria
2 razy podczas walki Tag team'owej zawodnicy po zmianie mogą silnie okopać i punchować wrestlera z innej drużyny w swoim narożniku.

Nieczystość
Raz w czasie walki jeden z partnerów, który stoi na apronie, może zagadać sędziego, dzięki czemu partner, który walczy może wykonać jakąś brudną akcje, np. Eye Poke, uderzenie w "klejnoty" itp. itd.

Offline

 
Wkrotce

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.128 seconds, 11 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poke-sinnoh.pun.pl www.sm-manager.pun.pl www.piratesofthenewworld.pun.pl www.alohomora.pun.pl www.nocmrokuparanormalnego.pun.pl